21 Ocak 2011 Cuma

"Ojesiz Asla"

Eveeeet oje sürmeden asla çıkmam arkadaşlar... Ellerim reklam eli kivaminda olmadi, olamadi hic bir zaman :) Baba tarafindan miras sevimli denilebilecek boyutlarda topik ellerim var :p Herkes sevmiştir şimdiye kadar...

Zamanında derginin birinde okumuştum hatunda eller, tirnaklar önemlidir diyeeee... O günden beriiiiii el bakimina önem veririm ve n' olursa olsun ojesiz çikmam. ( bu bakımsızlık aslında kihkihkih azıcık hava lazım neticede )

Gelelim hadiseye... Ojede modanin belirleyicisi kuşkusuz Chanel abijim yine ortaya karışık 3 ton çıkardı aldı mı bi' telaş başta hatunlar olmak üzere tüm kozmetik firmalarını :)

Her yerde asılı " Chanel Renkleri " diye. Ulan dedim naapmış gene.? Girdim dükkanin tekine bakim dedim yok... Diğerine diğerinee derken yok alla yok! Şimdi bitti, dün bitti, yarın gelecek vs vs. Gören de hayati bir şey sanacak!

En bombasi kıro bi' kozmetik dukkanina bakim dedim;

Mathilda: chanel rengi oje var mıııııı?

Masum Turkish Tezgahtar:   Ne ne rengi?!?!?!?!

Mathilda: Chanel Chanel hani yeni çıkarmış şöyle gri-toprak rengi gibi bi' renkmiş.

Masum Turkish Tezgahtar: Haaa bizde onlardan yoooaaak! Ojeler bunlar! 

Neyse başlarım dedim ojeye de... 

Yarım saat sonra gittiğim kuafödeki cici manikurcüm Ayşe demez mi ee Mathilda cim oje ne sürelim...? Naturel bi' renk olsun dedim bak dedi yeni renkler var Chanel ister misin...

Küçük Emrah bakışı attım resmen :) Sürünüp çıktım :)))))

Merak edenler için meşhur renkler;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder