8 Ocak 2011 Cumartesi

Beni de Avlayan " Av Mevsimi." ...

Şener Şen denildiğinde nasıl bir şekil alır yüzünüz?

Türkiye' de "oyuncu" dendiğinde aklınıza kaçıncı sırada gelir Şener Şen...?

Birinci soruma verebilecek bir cevabım yok! Hababam Sınıfı, Eşkıya, Kabadayı, Tosun Paşa, Süt Kardeşler, Banker Bilo, Şekerpare, Davaro, Selamsız Bandosu, Arabesk, Gönül Yarası, İkinci Bahar... Hangisindeki Şener Şen bir tekrar? Hangisindeki unutulmuş? Hiçbiri...

Benim için Türkiye' de her türlü oyuncuğu bütünleştirebildiğim tek isimdir kendisi...

En son Av Mevsimi' nde büyülenerek izledim. Keşke Türkiye' de değil de uzak memleketlerde doğmuş olsa idi de hakettiklerinden de fazlasını gorebilseydi.

SEN ÇOK YAŞA ŞENER ŞEN...


Hmm bir diğeri de tabi ki Cem Yılmaz... Komedinin en dibine vuran şakrak adam şimdi de mükemmel bir kolaj ile karşımıza çıkıyor ve sizi koltuğa çakıyor amiyane tabirle...

Sözün özü şu ki; kesinlikle bu ülkeye bir daha Şener Şen gelmez! Ve tabi ki Cem Yılmaz da :)


Çetin Tekindor! Fazlasiyla tiyatrocu.. Kendisini izlerken hayatin içinden göremiyorum, çok iyi rol yapiyor diyebilirim. Ama rol yapıyor... Babam ve Oğlum da herkesi hüngürteden "Gollarımı Açaydim" ismini verdiğimiz sahnede tüm salon zırıl zırıl ağlarken bana o kadar tiyatral gelmişti ki birden entel hissiyata kapılmıştım.

2011 için ne demiştim... Daha çok film izlemek istiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder