8 Ocak 2011 Cumartesi

... Başka Dilde Aşk ...

Gecenin bir yarısı amaaaan şimdi altyazı falan uğraşamam diyeee Turk Filmi izlemek istedim... Çakal mı olsuuun... Başka Dilde Aşk mı... Hangisi hangisi o pitiii pitiii derkeeen zaten sevgiliyle serin sulardayız dedim aşk olsun özlediim bu aralar romans takılmayı...

Başladım... Senaryo için diyecek söz bulamıyorum mükemmel sadelikte işlenmiş... Ama çok derinden... Mert Fırat için ne desem az... En son Testosteron' da izlemiş hafif dikkat kesilmiştim kendisine ancaaak bu filmde oyunculuğu zirve yapmış. Taptım diyebilirim.!!!

Hiç sevmem filmlerde zırıl zırıl ağlamayı... Hele aşk filmlerinde... İşte Başka Dilde Aşk içinde öyle bir şey var ki boğazınıza bir oturuyor bitimine dek sizi birakmıyor... Tam istediğim duygu.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder