9 Ocak 2011 Pazar

Babalar Kızlarına... Anneler Oğullarına... Düşkünler!!!


Malum kardeşim askerde... Annem ruhsal olarak denge sıkıntısı yaşıyor nitekim ben ona hak veriyorum! İdare etmeye çalışıyorum. H. sonu gittiler Tatvan' a hmm giderken işte Mathilda aklım sende kalıyor bir yarımı burada bırakıyorum ıdık bıdık...

Sonra oradayken keyifler gıcır tabi aile saadeti içinde telefon açmalar Mathildam ozledim kızım seni ıdık bıdık...

Ama n' oldu saadetimiz sadece 3 gün sürdü... Bugün kardeşimi birliğe teslim ettiler ve agresiflik daha peşindeki telefon konuşmalarımızda başladı.

Eve gelmeleri ile üst sınıra ulaştı babam canım kızım diye sarılırken annem selam diyip odasına çekildi. Sanki ben sürdüm kardeşimi taaa anasının nikahına!

Ve tabii sessizliğim uzun sürmedi. İlk kıvılcımda patladım. Ağladı... Pişman mıyım? Bilmem... Ama çok kırgınım ve de kızgınım!

Abi bu yüzden tek çocuk yapıcam! Tek olsun bizim olsun!!!

Bu olayların intikamını sanırım ya evlenirken alabileceğim ya da doğumda :p

Bilemiyorum!!!

4 yorum:

  1. aynı şeyleri bende yaşamıştım hemde çok uzun süre ...umursama...allah korusun abine bişey olsa vicdan azabı çekersin...umursamamak en iyisi...

    YanıtlaSil
  2. :) Haklısın... Demek ki dönem dönem herkes yaşıyor bunları. Senelerdir amcam yurtdışında, babam Turkiye' de yaşıyor babaannemler amcamı kayırdıklarında ailece çok ayıplardık :) :)İçerlerdik hatta ayol her şeylerine babam koşturuyor yine öteki kıymetli aaa falan şeklinde :) Çok masum, içgüdüsel bir şeymiş demek. Dün evde bunun dersini de verdim :p

    Evet kardeşim ( abim diil :) ) sağlıklı olsun, başına bir şey gelmesin o ayrı da sadece uzaktakinin sağlık tehlikesi olmuyor bunun da dersini veriim bu akşam iyi hatırlattın :p

    Ayyy heheheh :)

    YanıtlaSil
  3. Sadece erkek kardeşler için geçerli diyebilmek isterdim. Ama başka bir şehre taşınan ablamdan sonra ben de evin içinde dinamit gibi dolanmaya başlamıştım.
    -Artemis, ablanla konuştun mu ?
    -Artemis, ablanın keyfi iyi miymiş?
    -Artemis, ablanın bir sıkıntısı yokmuş değil mi?
    -Artemis, ablan eve dönmüş mü ?

    Yeter hüleyyyyynnn diye patladım bir gece :) Belki 8 sene kadar oluyor. Bu evde bir de Artemis var, neden onu hiç düşünen, keyfini soran yok diye...

    Seneler geçti, ben evlendim, herkes de uzak mesafelere alıştı. Hayatın zor yönlerinden biri geride kalan kardeş olmak :)

    Dilerim Allah en kısa zamanda kavuşturur sizleri...

    YanıtlaSil
  4. Doğru... 3 gün benden uzakta olduklarında bana karşı yapılan ıdık bıdıkların ardi arkasi kesilmemişti...Hey gidi...

    Eveeet işte bu "geride kalan kardeş" tamamen doğru tanımlama bu!

    Dilerim kısa zamanda kavuşalım da çilem bitsin :p

    YanıtlaSil